photo
    (最終更新日:2017-09-01 16:52:12)
  イートン フレデリック チャーチル   Eton Churchill
  イートン フレデリック チャーチル
   所属   神奈川大学  外国語学部 国際文化交流学科
   職種   教授
■ 学会発表
1. 2012/11/15 Molding touch: The metamorphosis of clay, hands, and minds.(American Anthropological Association 2012 Annual Meeting)
2. 2017/03/17 Molding Touch at the Potter's Wheel(Touch, Vision, and Interaction: Multiple Modes of Embodied Perceptions)
3. 2013/06 Between bodies and vessels: Transcending the transmission of skills at the potter's wheel(Transform, transfigure, transcend: Translation in cultural studies - the 3rd international symposium on comparative culture.)
4. 2012/01 Coordinated enactments and imported action in skill learning
5. 2013/11 Skill learning at the potter's wheel
■ 著書・論文歴
1. 論文  Symbiotic gesture and the sociocognitive visibility of grammar in second language acquisition (共著) 2010/06
2. 論文  Gender and language learning at home and abroad (単著) 2009/11
3. 論文  A Dynamic Systems Account of Learning a Word: From Ecology to Form Relations (単著) 2008/08
4. 論文  Alignment and Interaction in a Sociocognitive Approach to Second Language Acquisition (共著) 2007/06
5. 著書  Language Learners in Study Abroad Contexts  2006/01
全件表示(56件)
■ 教育上の能力
●教育方法の実践例
1. 2014/10~2015/01 「英語表現A」と「英語表現B」の目的や内容を見直し新しいシラバス作成
2. 2014/03~2015/01 「専門演習II」の教材見直しおよび作成
3. 2014/01~2015/01 「英語分野A-Advanced Reading」の教材作成
4. 2009/03~2010/01 「専門演習II」の改編
5. 2009/03~2009/07 「比較文化概論」の教材発展
全件表示(10件)
■ 所属学会
1. 2012/03~2013/03 American Anthropological Association
2. 1993/06~ Japan Association for Language Teaching
3. 2005/04~ ∟ Editorial Board of JALT Journal
■ メールアドレス
  kyoin_mail
■ 現在の専門分野
社会言語学, 文化人類学・民俗学, 教育学 (キーワード:言語人類学、 第2言語習得) 
■ 共同研究希望テーマ
1. Multimodal Interaction