![]()  
         | 
        |
| 
            ソ ヨンキョ
            Suh Youngkyo 徐 寧教 所属 神奈川大学 経営学部 国際経営学科 神奈川大学大学院 経営学研究科 国際経営専攻 職種 准教授  | 
      |
| 言語種別 | 英語 | 
| 発行・発表の年月 | 2019/10 | 
| 形態種別 | 学術雑誌 | 
| 査読 | 査読あり | 
| 標題 | Resource-based venturing: The case of Venture Whisky. | 
| 執筆形態 | 共著 | 
| 掲載誌名 | Annals of Business Administrative Science | 
| 掲載区分 | 国内 | 
| 巻・号・頁 | 18(8),pp.183-194 | 
| 著者・共著者 | ◎Y. Suh, Y. Mitomi, H. Sato. | 
| 概要 | Venture Whisky, a Japanese venture launched in 2004, has been a born-global company exporting whiskies since 2006. The very key to this success was resource-based venturing. |