|
|
ソ ヨンキョ
Suh Youngkyo 徐 寧教 所属 神奈川大学 経営学部 国際経営学科 神奈川大学大学院 経営学研究科 国際経営専攻 職種 准教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2019/10 |
形態種別 | 学術雑誌 |
査読 | 査読あり |
標題 | Resource-based venturing: The case of Venture Whisky. |
執筆形態 | 共著 |
掲載誌名 | Annals of Business Administrative Science |
掲載区分 | 国内 |
巻・号・頁 | 18(8),pp.183-194 |
著者・共著者 | ◎Y. Suh, Y. Mitomi, H. Sato. |
概要 | Venture Whisky, a Japanese venture launched in 2004, has been a born-global company exporting whiskies since 2006. The very key to this success was resource-based venturing. |