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ソ ヨンキョ
Suh Youngkyo 徐 寧教 所属 神奈川大学 経営学部 国際経営学科 神奈川大学大学院 経営学研究科 国際経営専攻 職種 准教授 |
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言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2017/03 |
形態種別 | 学術雑誌 |
査読 | 査読あり |
標題 | Knowledge Network of Toyota: Creation, Diffusion and Standardization of Knowledge |
執筆形態 | 単著 |
掲載誌名 | Annals of Business Administrative Science |
掲載区分 | 国内 |
巻・号・頁 | 16(2),pp.91-102 |
概要 | The knowledge network of Toyota Motor Corporation in Japan comprises multiple automotive plants, the Operation Management Consulting Division (OMCD), and the Global Production Center (GPC) as nodes on that network. Toyota's domestic knowledge network maintains a balance between the diversification and standardization of knowledge created on the production floor through a mix of nodes at various standardization levels. |